Преди да докладвате за проблем
Ако имате някои от проблемите по-долу, докато използвате продукта, моля проверете следното: Може да няма проблем с вашия продукт.
Необичайна работа
Проблем |
Решение |
Не мога да видя някои програми. |
- Регулирайте позицията или посоката на антената.
- Запазете желаните програми в Автоматична настройка или редактиране на програма.
|
Екранът не се показва за известно време след включване. |
- Това е така, защото има процес на отстраняване на шума за премахване на всякакъв възможен шум, който може да се появи по време на включване. Това не означава, че продуктът е дефектен.
|
[EU] Сигналът на SCART извода не е нормален. |
- Когато приложение за възпроизвеждане на мултимедийни файлове работи във фонов режим, SCART изводът може да не е наличен.
|
Проблеми с екрана
Проблем |
Решение |
Екранът се припокрива или има ивици на всички програми, или на конкретна програма. |
- Завъртете антената към излъчващата станция или свържете антената правилно - в съответствие с раздела "Как се свързва антена".
|
Екранът се поклаща след моментната поява на вертикални/хоризонтални линии и мрежови модел. |
- Спрете да използвате продукти като безжични телефони, сешоари, електрически бормашини и др. Проблемът е причинен от високочестотни електронни устройства като друг телевизор или силни електромагнитни източници.
|
Цифрово излъчвана програма спира или екранът й е развален. |
- Това се случва при слаб сигнал или нестабилно приемане. Регулирайте посоката на антената или проверете свързването на кабела.
- Ако силата на сигнала е твърде ниска в Ръчна настройка, свържете се с излъчващата станция или с офиса на ръководството, за да проверят сигналите.
|
Не мога да видя цифрови предавания дори когато използвам кабелна телевизия. |
- Проверете вашата абонаментна информация с вашия доставчик на кабелна телевизия или поискайте проверка на сигнала.
(Някои продукти не предоставят цифрови предавания.)
|
Екранът е празен или изображението е размазано, когато се използва HDMI кабел. |
- Проверете дали HDMI® кабелът отговаря на необходимите стандарти. Ако не е сертифициран HDMI® кабел, екранът може да трепти или да не показва нищо.
- Проверете дали кабелът е правилно свързан. Неправилното свързване може да доведе до трептене на екрана.
|
Не работи, когато свържа USB устройство. |
- Проверете дали версиите на USB и USB кабела са 2,0 или по-нови.
|
Проблеми със звука
Проблем |
Решение |
Екранът е добре, но не се чува звук. |
- Опитайте друга програма.
- Проверете дали Звуковият изход е зададен на Високоговорител на телевизора.
|
Стерео звукът не е чист на аналогова програма или няма звук от един от говорителите. |
- [Прилага се само за страни, в които е налично излъчване на звук multiplex.]
Изберете Моно в Аудио, ако сте извън обхват или излъчването на звук multiplex не е стабилно.
- Регулирайте баланса, колкото е необходимо, с бутона Навигация в Баланс.
|
Звукът на телевизора не е синхронизиран с картината или звукът понякога се разпада. |
- Ако това се случва само на някои програми, това може да е причинено от сигнала на предаване на излъчващата компания. Моля, помолете вашия доставчик на услуги на излъчване (жичен/кабелен) да провери проблема.
|
Силата на звука се променя, когато сменя програмата. |
- Силата на звука на предаване на изхода на различни излъчващи станции може да се различава.
- Задайте Авт. сила на звука на Вкл.
|
Звукът не работи или се чува само фоновата музика при някои програми. (Програми, произведени от телевизионните компании за износ) |
- Задайте предпочитанията си за език в ЕзикЕзик на звука.
|
Звукът не се чува при свързване към HDMI/USB порта. |
- Проверете дали използвате високоскоростен HDMI® кабел.
- Проверете дали версиите на USB и USB кабела са 2,0 или по-нови.
- Използвайте обикновен музикален файл (*.mp3).
|
Проблеми при свързване към компютър
Проблем |
Решение |
Екранът остава празен, след като е свързан към компютър. |
- Проверете дали компютърът е правилно свързан към телевизора.
- Изключете и отново включете телевизора с помощта на дистанционното управление.
- Рестартирайте компютъра при включен телевизор.
- Проверете дали текущата резолюция на екрана поддържа входа на компютъра.
- За да използвате два монитора, проверете дали компютърът или лаптопът поддържат режим за два монитора.
- Включете отново HDMI кабела.
|
Звукът не се чува, когато компютърът е свързан с HDMI кабел. |
- Свържете се с производителя на вашата видео карта, за да провери HDMI аудио изхода.
(Видео картите, предназначени за използване с файлове в DVI формат, трябва да бъдат свързани отделно с аудио кабел.)
|
Екранът е отрязан или преместен от едната страна, след като се свърже към компютър. |
- Задайте резолюция, която поддържа входа на компютъра.
(Рестартирайте компютъра си, след като смените резолюцията.)
|
SmartShare проблеми при възпроизвеждани на филми
Проблем |
Решение |
Не мога да намеря файл в Видеофайлове. |
- Проверете дали файловете на USB устройството за съхранение могат да се четат от компютър.
- Проверете дали файловото разширение се поддържа.
|
Получавам съобщение "Този файл не се поддържа" или звукът се чува нормално, но видеото го няма. |
- Проверете дали файлът се възпроизвежда без проблеми на видео плейъра на компютъра. (Проверете за повреда на файла)
- Проверете дали резолюцията се поддържа.
- Проверете дали видео/аудио кодекът се поддържа.
- Проверете дали кадърът се поддържа.
|
Получавам съобщение "Това аудио не се поддържа" или видеото се възпроизвежда нормално, но аудиото го няма. |
- Проверете дали файлът се възпроизвежда без проблеми на видео плейъра на компютъра. (Проверете за повреда на файла)
- Проверете дали аудио кодекът се поддържа.
- Проверете дали побитовата скорост се поддържа.
- Проверете дали честотата на модулиране се поддържа.
|
Не виждам субтитрите. |
- Проверете дали файлът се възпроизвежда без проблеми на видео плейъра на компютъра. (Проверете за повреда на файла)
- Проверете дали файловете с видеото и субтитрите имат едно и също име.
- Проверетe също дали видео файлът и файлът със субтитри са в една и съща папка.
- Проверете дали файловият формат на субтитрите се поддържа.
- Проверете дали езикът се поддържа.
(Можете да проверите езика на файла със субтитри като отворите файла в Notepad.)
|
Smart функции
Проблем |
Решение |
Когато вляза в меню, съобщението "Зареждане..." винаги се показва. |
- Съобщението Зареждане... показва времето за зареждане на процесора и хардуера, настройката за мрежова комуникация или времето за комуникация с SDP (изтегляне на упълномощаване на устройството и основна информация). Това обикновено отнема около 20 секунди.
|
Процес на регистрация
Проблем |
Решение |
Вече съм се регистрирал на телевизора. Трябва ли отново да се регистрирам на уебсайта (www.lgappstv.com)? |
- Ако вече сте се регистрирали на телевизора, не трябва да се регистрирате отново на уебсайта.
Можете да влезете в уебсайта, като използвате същото ID и парола и въведете допълнителна информация, за да завършите процеса на проверка на имейл адреса.
|
Възможно ли е членовете на семейството да използват различни ID-та на един и също телевизор? |
- Можете да регистрирате няколко ID-та за един телевизор.
|
Забравил съм моето ID. Какво трябва да направя? |
- Ако сте се регистрирали на компютър, можете да намерите вашето ID на уебсайта (www.lgappstv.com).
|
В някои страни достъпът до уебсайта (www.lgappstv.com) може да е ограничен.
Проблем със съдържанието
Проблем |
Решение |
Не мога да видя никакво съдържание в Home. |
- Можете да не виждате съдържание, ако настройката за страна на услугата е била променена. Променете държавата на услугата, от която ще използвате услугата от ОбщиМестоположениеДържава за услугите на LG.
|
Интернет браузър
Проблем |
Решение |
Някои части от даден уебсайт не се виждат, когато използвам интернет. |
- В Уеб браузъра, е възможно да не можете да възпроизвеждате мултимедийни файлове във формати, различни от:
JPEG/PNG/GIF
|
Интернет браузърът автоматично изключва, когато посетя даден уебсайт. |
- Интернет браузърът може да бъде принуден да изключи, ако наличната памет не е достатъчна, за да побере информацията на съдържанието за уебсайта.
|
Информация относно обслужване на клиенти за проблеми с продукта е налична в
ОбщиЗа този телевизор на телевизора.