Преди да докладвате за проблем
Ако имате някои от проблемите по-долу, докато използвате продукта, моля проверете следното: Може да няма проблем с вашия продукт.
Необичайна работа
Проблем
Решение
Не мога да видя някои програми.
  • Регулирайте позицията или посоката на антената.
  • Запазете желаните програми в Автоматична настройка или редактиране на програма.
Екранът не се показва за известно време след включване.
  • Това е така, защото има процес на отстраняване на шума за премахване на всякакъв възможен шум, който може да се появи по време на включване. Това не означава, че продуктът е дефектен.
[EU] Сигналът на SCART извода не е нормален.
  • Когато приложение за възпроизвеждане на мултимедийни файлове работи във фонов режим, SCART изводът може да не е наличен.
Проблеми с екрана
Проблем
Решение
Екранът се припокрива или има ивици на всички програми, или на конкретна програма.
  • Завъртете антената към излъчващата станция или свържете антената правилно - в съответствие с раздела "Как се свързва антена".
Екранът се поклаща след моментната поява на вертикални/хоризонтални линии и мрежови модел.
  • Спрете да използвате продукти като безжични телефони, сешоари, електрически бормашини и др. Проблемът е причинен от високочестотни електронни устройства като друг телевизор или силни електромагнитни източници.
Цифрово излъчвана програма спира или екранът й е развален.
  • Това се случва при слаб сигнал или нестабилно приемане. Регулирайте посоката на антената или проверете свързването на кабела.
  • Ако силата на сигнала е твърде ниска в Ръчна настройка, свържете се с излъчващата станция или с офиса на ръководството, за да проверят сигналите.
Не мога да видя цифрови предавания дори когато използвам кабелна телевизия.
  • Проверете вашата абонаментна информация с вашия доставчик на кабелна телевизия или поискайте проверка на сигнала.
    (Някои продукти не предоставят цифрови предавания.)
Екранът е празен или изображението е размазано, когато се използва HDMI кабел.
  • Проверете дали HDMI® кабелът отговаря на необходимите стандарти. Ако не е сертифициран HDMI® кабел, екранът може да трепти или да не показва нищо.
  • Проверете дали кабелът е правилно свързан. Неправилното свързване може да доведе до трептене на екрана.
Не работи, когато свържа USB устройство.
  • Проверете дали версиите на USB и USB кабела са 2,0 или по-нови.
Проблеми със звука
Проблем
Решение
Екранът е добре, но не се чува звук.
  • Опитайте друга програма.
  • Проверете дали Звуковият изход е зададен на Високоговорител на телевизора.
Стерео звукът не е чист на аналогова програма или няма звук от един от говорителите.
  • [Прилага се само за страни, в които е налично излъчване на звук multiplex.]
    Изберете Моно в Аудио, ако сте извън обхват или излъчването на звук multiplex не е стабилно.
  • Регулирайте баланса, колкото е необходимо, с бутона Навигация в Баланс.
Звукът на телевизора не е синхронизиран с картината или звукът понякога се разпада.
  • Ако това се случва само на някои програми, това може да е причинено от сигнала на предаване на излъчващата компания. Моля, помолете вашия доставчик на услуги на излъчване (жичен/кабелен) да провери проблема.
Силата на звука се променя, когато сменя програмата.
  • Силата на звука на предаване на изхода на различни излъчващи станции може да се различава.
  • Задайте Авт. сила на звука на Вкл.
Звукът не работи или се чува само фоновата музика при някои програми.
(Програми, произведени от телевизионните компании за износ)
  • Задайте предпочитанията си за език в ЕзикЕзик на звука.
Звукът не се чува при свързване към HDMI/USB порта.
  • Проверете дали използвате високоскоростен HDMI® кабел.
  • Проверете дали версиите на USB и USB кабела са 2,0 или по-нови.
  • Използвайте обикновен музикален файл (*.mp3).
Проблеми при свързване към компютър
Проблем
Решение
Екранът остава празен, след като е свързан към компютър.
  • Проверете дали компютърът е правилно свързан към телевизора.
  • Изключете и отново включете телевизора с помощта на дистанционното управление.
  • Рестартирайте компютъра при включен телевизор.
  • Проверете дали текущата резолюция на екрана поддържа входа на компютъра.
  • За да използвате два монитора, проверете дали компютърът или лаптопът поддържат режим за два монитора.
  • Включете отново HDMI кабела.
Звукът не се чува, когато компютърът е свързан с HDMI кабел.
  • Свържете се с производителя на вашата видео карта, за да провери HDMI аудио изхода.
    (Видео картите, предназначени за използване с файлове в DVI формат, трябва да бъдат свързани отделно с аудио кабел.)
Екранът е отрязан или преместен от едната страна, след като се свърже към компютър.
  • Задайте резолюция, която поддържа входа на компютъра.
    (Рестартирайте компютъра си, след като смените резолюцията.)
SmartShare проблеми при възпроизвеждани на филми
Проблем
Решение
Не мога да намеря файл в Видеофайлове.
  • Проверете дали файловете на USB устройството за съхранение могат да се четат от компютър.
  • Проверете дали файловото разширение се поддържа.
Получавам съобщение "Този файл не се поддържа" или звукът се чува нормално, но видеото го няма.
  • Проверете дали файлът се възпроизвежда без проблеми на видео плейъра на компютъра. (Проверете за повреда на файла)
  • Проверете дали резолюцията се поддържа.
  • Проверете дали видео/аудио кодекът се поддържа.
  • Проверете дали кадърът се поддържа.
Получавам съобщение "Това аудио не се поддържа" или видеото се възпроизвежда нормално, но аудиото го няма.
  • Проверете дали файлът се възпроизвежда без проблеми на видео плейъра на компютъра. (Проверете за повреда на файла)
  • Проверете дали аудио кодекът се поддържа.
  • Проверете дали побитовата скорост се поддържа.
  • Проверете дали честотата на модулиране се поддържа.
Не виждам субтитрите.
  • Проверете дали файлът се възпроизвежда без проблеми на видео плейъра на компютъра. (Проверете за повреда на файла)
  • Проверете дали файловете с видеото и субтитрите имат едно и също име.
  • Проверетe също дали видео файлът и файлът със субтитри са в една и съща папка.
  • Проверете дали файловият формат на субтитрите се поддържа.
  • Проверете дали езикът се поддържа.
    (Можете да проверите езика на файла със субтитри като отворите файла в Notepad.)
Smart функции
Проблем
Решение
Когато вляза в меню, съобщението "Зареждане..." винаги се показва.
  • Съобщението Зареждане... показва времето за зареждане на процесора и хардуера, настройката за мрежова комуникация или времето за комуникация с SDP (изтегляне на упълномощаване на устройството и основна информация). Това обикновено отнема около 20 секунди.
Процес на регистрация
Проблем
Решение
Вече съм се регистрирал на телевизора. Трябва ли отново да се регистрирам на уебсайта (www.lgappstv.com)?
  • Ако вече сте се регистрирали на телевизора, не трябва да се регистрирате отново на уебсайта.
    Можете да влезете в уебсайта, като използвате същото ID и парола и въведете допълнителна информация, за да завършите процеса на проверка на имейл адреса.
Възможно ли е членовете на семейството да използват различни ID-та на един и също телевизор?
  • Можете да регистрирате няколко ID-та за един телевизор.
Забравил съм моето ID. Какво трябва да направя?
  • Ако сте се регистрирали на компютър, можете да намерите вашето ID на уебсайта (www.lgappstv.com).
В някои страни достъпът до уебсайта (www.lgappstv.com) може да е ограничен.
Проблем със съдържанието
Проблем
Решение
Не мога да видя никакво съдържание в Home.
  • Можете да не виждате съдържание, ако настройката за страна на услугата е била променена. Променете държавата на услугата, от която ще използвате услугата от HomeSettingsОбщиМестоположениеДържава за услугите на LG.
Интернет браузър
Проблем
Решение
Някои части от даден уебсайт не се виждат, когато използвам интернет.
  • В Уеб браузъра, е възможно да не можете да възпроизвеждате мултимедийни файлове във формати, различни от:
    JPEG/PNG/GIF
Интернет браузърът автоматично изключва, когато посетя даден уебсайт.
  • Интернет браузърът може да бъде принуден да изключи, ако наличната памет не е достатъчна, за да побере информацията на съдържанието за уебсайта.
Информация относно обслужване на клиенти за проблеми с продукта е налична в HomeSettingsОбщиЗа този телевизор на телевизора.